logo CPE

2019-11-30

Spotkanie informacyjne „Program Dostępność+ - praktyczne możliwości wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami”

Spotkanie odbędzie się 9 grudnia 2019 roku w godzinach 11:00 – 14:00 w sali N039 przy ul. Żurawiej 3/5 w Warszawie – w siedzibie Centralnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich.

Na spotkaniu przedstawimy informacje na temat zasad realizacji Programu Dostępność+, możliwości wsparcia dla poszczególnych grup odbiorców, a także przedstawimy praktyczne aspekty realizacji zasady dostępności.

 

Dla kogo?

Spotkanie jest skierowane do osób zainteresowanych Programem Dostępność+, w tym w szczególności przedstawicieli wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz przedsiębiorców.

 

Program spotkania

  1. Wskazanie i omówienie zasad realizacji Programu Dostępność+:
  • kto może skorzystać z Programu Dostępność+
  • obszary tematyczne: wsparcie dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, wsparcie dla przedsiębiorstw, pozostałe rodzaje wsparcia
  • aktualne i planowane w 2020 nabory wniosków
  1. Praktyczne aspekty realizacji zasady dostępności
  2. Indywidualne konsultacje

 

Jak wziąć udział w spotkaniu?

Formularz zgłoszeniowy (plik do pobrania) prosimy wysłać e-mailem na adres: spotkania@cpe.gov.pl.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Do zgłoszenia mogą Państwo dołączyć pytania dotyczące merytoryki spotkania. Odpowiedzi zostaną udzielone w trakcie spotkania.

 

Organizator

Centralny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Warszawie

Żurawia 3/5, 00-503 Warszawa

W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 378 31 77.