Data publikacji:
Spotkanie odbędzie się 9 grudnia 2019 roku w godzinach 11:00 – 14:00 w sali N039 przy ul. Żurawiej 3/5 w Warszawie – w siedzibie Centralnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich.
Na spotkaniu przedstawimy informacje na temat zasad realizacji Programu Dostępność+, możliwości wsparcia dla poszczególnych grup odbiorców, a także przedstawimy praktyczne aspekty realizacji zasady dostępności.
Dla kogo?
Spotkanie jest skierowane do osób zainteresowanych Programem Dostępność+, w tym w szczególności przedstawicieli wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych oraz przedsiębiorców.
Program spotkania
Jak wziąć udział w spotkaniu?
Formularz zgłoszeniowy (plik do pobrania) prosimy wysłać e-mailem na adres: spotkania@cpe.gov.pl.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Do zgłoszenia mogą Państwo dołączyć pytania dotyczące merytoryki spotkania. Odpowiedzi zostaną udzielone w trakcie spotkania.
Organizator
Centralny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Warszawie
Żurawia 3/5, 00-503 Warszawa
W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 378 31 77.